Bulancak'ta "Gençlik Haftası" dolayısıyla tören düzenlendi.
Törende, Atatürk Anıtı'na çelenk sunulmasının ardından İstiklal Marşı okundu ve saygı duruşunda bulunuldu.
Cumhuriyet Meydanı'ndaki törende konuşan İlçe Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürü Muzaffer Ergün, çeşitli spor etkinlikleriyle Gençlik Haftası'nı kutlamaya başladıklarını söyledi.
Törene, Bulancak Kaymakamı Tayfur Elbasan, Belediye Başkanı Recep Yakar, İlçe Milli Eğitim Müdürü Şenel Bulut, okul müdürleri, kurum amirleri ve öğrenciler katıldı.
Törenin ardından Bulancak Belediyesi Mehter Takımı gösteri sundu.
Son Dakika › Yerel › Bulancak'ta 'Gençlik Haftası' Kutlamaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.