Bulancak'ta "Gençlik Haftası" Kutlamaları - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bulancak'ta "Gençlik Haftası" Kutlamaları

15.05.2015 15:07

Bulancak'ta "Gençlik Haftası" dolayısıyla tören düzenlendi.

Bulancak'ta "Gençlik Haftası" dolayısıyla tören düzenlendi.

Törende, Atatürk Anıtı'na çelenk sunulmasının ardından İstiklal Marşı okundu ve saygı duruşunda bulunuldu.

Cumhuriyet Meydanı'ndaki törende konuşan İlçe Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürü Muzaffer Ergün, çeşitli spor etkinlikleriyle Gençlik Haftası'nı kutlamaya başladıklarını söyledi.

Törene, Bulancak Kaymakamı Tayfur Elbasan, Belediye Başkanı Recep Yakar, İlçe Milli Eğitim Müdürü Şenel Bulut, okul müdürleri, kurum amirleri ve öğrenciler katıldı.

Törenin ardından Bulancak Belediyesi Mehter Takımı gösteri sundu.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bulancak'ta 'Gençlik Haftası' Kutlamaları - Son Dakika


Advertisement