Büyükerşen Şampiyon Takımı Ağırladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Büyükerşen Şampiyon Takımı Ağırladı

Büyükerşen Şampiyon Takımı Ağırladı
30.04.2015 17:47

Geçtiğimiz hafta sonu Bölgesel Amatör Lig (BAL) yükselme maçında Sağlıkspor’u penaltı atışlarıyla yenerek Bölgesel Amatör Lig’e çıkma başarısı gösteren Yunusemrespor Kulübü, Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret etti.

Geçtiğimiz hafta sonu Bölgesel Amatör Lig (BAL) yükselme maçında Sağlıkspor'u penaltı atışlarıyla yenerek Bölgesel Amatör Lig'e çıkma başarısı gösteren Yunusemrespor Kulübü, Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'i ziyaret etti.

Yunusemrespor Kulübü yöneticileri ve futbolcularını göstermiş oldukları başarıdan dolayı kutlayan ve sporculara çeşitli hediyeler veren Yılmaz Büyükerşen, "Eskişehir'i en iyi şekilde temsil edeceğinize inanıyorum. Genç ve başarılı bir takım olan Yunusemrespor'a Bölgesel Amatör Lig'de başarılar diliyorum" dedi.

Yunusemrespor Kulübü Başkanı Hüseyin Çakır ise, Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'e 26 numaralı Yunusemrespor forması hediye etti. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Büyükerşen Şampiyon Takımı Ağırladı - Son Dakika


Advertisement