Çağlayan, İlk İftarını Vatandaşlarla Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çağlayan, İlk İftarını Vatandaşlarla Yaptı

Çağlayan, İlk İftarını Vatandaşlarla Yaptı
19.06.2015 12:10

Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, Ramazan Ayının ilk iftar programını vatandaşlarla birlikte gerçekleştirdi.

Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, Ramazan Ayının ilk iftar programını vatandaşlarla birlikte gerçekleştirdi.

Orhangazi Belediyesi tarafından açılan iftar sofrasında vatandaşlarla birlikte oldu. AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Kaya, Orhangazi Belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaşın da iftar sofrasına ilgi gösterdi. Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, vatandaşlara iftariyelik yemekleri kendi ikram etti. Daha sonra yemek sırasına giren ve vatandaşlarla birlikte iftarını açan başkan Çağlayan, "Belediye olarak oluşturdukları iftar sofrası ile her gün 500 vatandaşa yemek dağıtımı yapacağız. Aynı zamanda ramazan ayı boyunca iftar sonraları yine aynı bölgede Ramazan ayının ruhuna uygun, Kuran-ı Kerim tilavetlerinden, ilahilere kadar bir çok etkinliğimiz olacak" dedi. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Çağlayan, İlk İftarını Vatandaşlarla Yaptı - Son Dakika


Advertisement