Çan Termikspor ligin 16. haftasında kendi evinde Lapsekispor'u 2-1 yenerek Süper Amatör Lige yükselmeyi garantiledi.
Maçın başından sonuna kadar üstün oynayan evsahibi ekip rakibini 2-1 lik skorla geçerek maç eksiğine rağmen liderliğe yükseldi. Çan temsilcisi aldığı bu galibiyetle ligin bitimine 4 hafta kala Süper Amatör Lige yükselmeyi garantilemiş oldu. Çan Termikspora galibiyeti getiren golleri 82. dakikada penaltıdan Sedat ve 90+2 de Oğuz attı. Konuk takımın tek sayısı ise 90+1. dakikada Gökhan geldi. Çan Termiksporda Özcan 66. dakikada kırmızı kartla oyun dışı kalırken, Lapsekispor'dan Cahit maçın uzatma bölümlerinde kırmızı kart görerek oyun dışı kaldı. Bu sonuçla Çan Termikspor 42 puanla liderliğe yükselirken Lapsekispor 40 puanla 2. sırada kaldı. - ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › Çan Termikspor Süper Amatör Lige Yükseldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.