Çanakkale'de Renkler, Dokular ve Düşler Temalı Sergi Açıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çanakkale'de Renkler, Dokular ve Düşler Temalı Sergi Açıldı

27.12.2013 10:25  Güncelleme: 12:08

Çanakkale Belediyesinin kültür etkinlikleri kapsamında organize edilen Renkler, Dokular ve Düşler temalı sergi, Yazar ve Sanatçı Evinde açıldı.

Çanakkale'de, "Renkler, Dokular ve Düşler" temalı sergi düzenlendi.

Çanakkale Belediyesinin kültür etkinlikleri kapsamında organize edilen sergi, Yazar ve Sanatçı Evi'nde açıldı.

Seramik sanatçısı Yeliz Saydan'ın suluboya ve yağlıboya eserlerinin sunulduğu, seramik ve resmin iç içe geçtiği sergininin açılışına sanatseverler ilgi gösterdi.

Belediye Başkanı Ülgür Gökhan, sergiyi çok beğendiğini ifade ederek, seramik kenti Çanakkale'de genç seramikçiler yetişmesinden duyduğu mutluluğu dile getirdi.

Sergi, 5 Ocak 2014'e kadar ücretsiz olarak gezilebilecek.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Çanakkale'de Renkler, Dokular ve Düşler Temalı Sergi Açıldı - Son Dakika


Advertisement