Çeltik Ziraat Odası Başkanlığı'nın organizasyonuyla 60 çiftçi, Konya 10. Uluslararası Tarım, Hayvancılık ve Süt Endüstrisi Fuarı'nı gezdi.
Çeltik Ziraat Odası Başkanı Kadir Kerpeten, gazetecilere yaptığı açıklamada, ilçe çiftçisinin daha iyi şartlarda üretim yapabilmesi için için mutlaka tarım fuarlarını takip etmeleri gerektiğini belirtti.
Kerpeten, tarımla ilgili yeni teknolojik alet ve gelişmeleri takip etmek için 60 çiftçiyi Konya Fuarı'na getirdiklerini, tarım ve hayvancılıkla ilgili açılan tüm fuarlara çiftçileri götürdüklerini söyledi.
- KONYA
Son Dakika › Yerel › Çeltik'li Çiftçiler Tarım Fuarı'nı Gezdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.