DEDAŞ'a 2 Günde 500 Arıza İhbarı Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

DEDAŞ'a 2 Günde 500 Arıza İhbarı Yapıldı

DEDAŞ\'a 2 Günde 500 Arıza İhbarı Yapıldı
29.12.2015 16:14

DEDAŞ Batman İl Müdürlüğüne iki günde 500 arıza ihbarı yapıldı.

Arıza rekoru

Yoğun elektrik kesintilerinin yaşandığı Batmanda DEDAŞ ekipleri bir gün içinde 500 civarında arıza ihbarı alıyor.

Sadece son iki gün içinde 20 civarında trafonun yandığı kent merkezinde, 500 civarında arıza ihbarı yapıldı.

Ekipler, 24 saat esaslı çalışarak arızaların çoğunu giderdi.

DEDAŞ yetkilileri, aşırı yüklenme nedeniyle hafta sonu trafolarda 150 civarında termik ve şalter değiştirdiklerini söylediler.

Yetkililer, Batmana verilen elektriğin bir milyon nüfusa yetecek düzeyde olduğunu ifade ederek "Hatlar oldukça eski. 30-40 yıllık hatlar ve aşırı yüklenme nedeniyle arızalar ve kesintiler kaçınılmaz oluyor. Kaçak tüketim ve eskimiş sistemle baş etmek çok zor. Bu nedenle bazı evlerde 3-4 elektrikli ısıtıcının çalıştığını görüyoruz. Tüketimde az bir tasarrufla sorunların çoğu çözülecek" şeklinde konuştular.

Kaynak: Temsilci

Son Dakika Yerel DEDAŞ'a 2 Günde 500 Arıza İhbarı Yapıldı - Son Dakika


Advertisement