Denizli Belediyesporlu futbolcular, teknik heyet ve yönetim kurulu üyeleri, Denizli Belediyesi'nin geleneksel iftar çadırında oruç açtı.
Yeni sezonda Spor Toto 2.lig Beyaz Grup'ta mücadele edecek olan Denizli Belediyespor, Denizli Belediyesi'nin iftar çadırına konuk oldu. 15 Mayıs Mahallesi'ndeki kurulan iftar çadırına, Gümüşler Stadı'nda akşam antrenmanının ardından iftar çadırına gelen Denizli Belediyespor kafilesini, kulüp başkanı Rüşan Uzunoğlu ve yönetim kurulu üyeleri karşıladı.
İftar çadırında vatandaşlarla bir araya gelen kırmızı beyazlılar, birlikte dua edip oruç açtılar. - DENİZLİ
Son Dakika › Yerel › Denizli Belediyespor İftar Çadırında - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.