Denizlispor Başkanı Şavluk Açıklaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Denizlispor Başkanı Şavluk Açıklaması

22.08.2015 15:37

PTT 1. Lig'de mücadele eden Denizlispor'un kulüp başkanı Mustafa Şavluk, Kardemir Karabükspor karşısında mağlup olmalarına rağmen oynanan futboldan memnun olduğunu söyledi.

PTT 1. Lig'de mücadele eden Denizlispor'un kulüp başkanı Mustafa Şavluk, Kardemir Karabükspor karşısında mağlup olmalarına rağmen oynanan futboldan memnun olduğunu söyledi.

Sezonun ikinci haftasında Kardemir Karabükspor'a 1-0 yenilen yeşil-siyahlı takımın başkanı Şavluk, yaptığı açıklamada, deplasmanda olmalarına rağmen sahada çok iyi mücadele eden ve çok güzel pas yapabilen bir takımlarının olduğunu belirtti.

İlk dakikalarda talihsiz bir gol yediklerini söyleyen dikkat çeken Şavluk, "İlk golü biz bulabilseydik her şey daha başka olacaktı ama şans bize bir türlü gülmedi. Kardemir Karabükspor karşısında oynanan futboldan memnunum. Futbolcularımı ve teknik heyetimizi sergilenen futboldan dolayı tebrik ediyorum. İlerleyen haftalarda daha iyi olacağımızı düşünüyorum. Karabükspor'a da lig mücadelesinde başarılar diliyorum" dedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Denizlispor Başkanı Şavluk Açıklaması - Son Dakika


Advertisement