Didim'de Sağlıkçılar 14 Mart'ta İş Bırakacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Didim'de Sağlıkçılar 14 Mart'ta İş Bırakacak

Didim\'de Sağlıkçılar 14 Mart\'ta İş Bırakacak
11.03.2014 14:53  Güncelleme: 15:05

SES Didim Temsilciliği, yaptığı yazılı açıklamayla 14 Mart Cuma günü iş bırakacaklarını duyurdu.

SES Didim Temsilciliği, yaptığı yazılı açıklamayla 14 Mart Cuma günü iş bırakacaklarını duyurdu.

SES Didim Temsilciliği'nden yapılan açıklamada; "İş, ücret ve gelecek güvencesi ile iş yeri güvenliği için, nitelikli bir sağlık hizmeti sunumu için, halkın sağlığını korumayı önceleyen bir sağlık sistemi için;10-14 Mart arası hastamıza yeterli süre ayıracağız ve 14 Mart günü acil hizmetler dışında hizmet vermeyeceğiz. Tüm emekçileri 14 Mart'a kadar yapacağımız etkinliklere katılmaya ve 14 Mart 2014 günü taleplerimiz için alanlarda, omuz omuza görevde olmaya davet ediyoruz. Mücadelemiz insanca bir yaşam ve insanca bir sağlık hizmeti sunabilmek içindir" denildi. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Didim'de Sağlıkçılar 14 Mart'ta İş Bırakacak - Son Dakika


Advertisement