Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi tarafından ana caddeler üzerinde yol çizgi çalışması başlattı. Yenişehir İlçesi Ofis semtinde Vali Konağı önündeki caddede başlayan çalışmalarda yol çizgi ekibi çizgi makineleriyle yolları boyadı.
Özellikle asfaltların yenilenmesiyle başlayan çizimlerin yapılmasıyla vatandaşlar şaşkınlıklarını gizleyemedi. Çünkü ilk kez yollarda yeşil boya kullanıldı. Belediye yetkilileri, boyaların ofset baskı olduğunu, trafikte sürücü ve yayaların güvenliği için çizgilerin çok önemli olduğuna vurgu yaptı. Yeşil renge boyanması ile ilgili yetkililer, yeşil renk üzerine beyaz çizgilerin daha şık ve daha belirgin duracağını dile getirdiler. Ekinciler Caddesinde başlayan yol çizgi çalışmalarının kentteki tüm ana caddelerde yapılacağı bildirildi.
Son Dakika › Yerel › Diyarbakır'ın Caddeleri Yeşillendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.