Diyarbekir İlk Hazırlık Maçını Oynadı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Diyarbekir İlk Hazırlık Maçını Oynadı

Diyarbekir İlk Hazırlık Maçını Oynadı
28.07.2016 16:41

Kartepede'ki çalışmalarını sıkı tutan Diyarbekirspor'da ilk hazırlık maçına çıktı.

Diyarbekirspor Kocaeli Kartepe'de ilk haftası tamamlanan ilk etap kampında ilk hazırlık maçını dün oynadı. Derincespor'la oynanan maç iki takımında vasatın üzerine çıkamadıkları gözlenirken 85.dakikada 0-0 devam eden maç, yoğun sis nedeniyle hakem tarafından 5 dakika erken bitirildi.

Yeşil-Kırmızılı takım ikinci hazırlık karşılaşmasını 3 Ağustos Çarşamba günü 1966 Kastamonuspor ile yapacak.

Kaynak: Temsilci

Son Dakika Yerel Diyarbekir İlk Hazırlık Maçını Oynadı - Son Dakika


Advertisement