Düzce Belediyesi Yeni Otobüs Alacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Düzce Belediyesi Yeni Otobüs Alacak

Düzce Belediyesi Yeni Otobüs Alacak
14.03.2016 15:42

Düzce Belediyesi tarafından, yolcu taşımacılığında kullanılmak üzere CNG’li yakıt sistemli 5 adet belediye otobüsü alınacak.

Düzce Belediyesi tarafından, yolcu taşımacılığında kullanılmak üzere CNG'li yakıt sistemli 5 adet belediye otobüsü alınacak. Söz konusu araç alımı Belediye Meclisi'nin Mart ayı ikinci oturumunda oybirliği ile kabul edildi.

Düzce Belediye Meclisi Mart ayı ikinci oturumu yapıldı. Mecliste birinci oturumundan komisyonlara havale edilen konular ele alındı. Plan ve Bütçe Komisyonuna havale edilen belediye otobüsü alınmasına ilişkin gündem oybirliği ile Meclisten de geçti. Böylelikle Düzce Belediyesi Ulaşım filosu zenginleştiriliyor. CNG'li yakıt sistemli 5 adet belediye otobüsü ulaşım filosuna katılacak. Mecliste ayrıca Düzce belediyesinin yüzde 6 ile pay ortak olduğu Düzce Teknopark'ın sermaye artırımı gündeme geldi. Mecliste alınan kararla Teknopark'ın 500 bin lira sermayesinin 1 milyon 500 bin liraya çıkarılması ve Belediye Başkanı Mehmet Keleş'e yetki verilmesi oybirliği ile kabul edildi. - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Düzce Belediyesi Yeni Otobüs Alacak - Son Dakika


Advertisement