Düzce Milli Eğitim Müdürlüğü'nden Girişimcilik Semineri - Son Dakika
Son Dakika Logo

Düzce Milli Eğitim Müdürlüğü'nden Girişimcilik Semineri

14.09.2012 17:01

Düzce Milli Eğitim Müdürlüğü'nce mesleki ve teknik eğitimde kalitenin artırılması amacıyla girişimcilik semineri düzenlendi.

Düzce Milli Eğitim Müdürlüğü'nce mesleki ve teknik eğitimde kalitenin artırılması amacıyla girişimcilik semineri düzenlendi.

Düzce Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi'nde düzenlenen seminere 20 öğretmen katıldı.

Eğitim görevlisi Ahmet Ayan tarafından verilen 40 saatlik eğitimi tamamlayan öğretmenler, görev yaptıkları okullarda açacakları kulüplerle girişimcilik konusunda bilgi aktaracak.

Seminer sonunda öğretmenlere girişimcilik sertifikaları verildi.

Muhabir: Onur Orhan

Yayıncı: Kemal Kaymak - DÜZCE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Düzce Milli Eğitim Müdürlüğü'nden Girişimcilik Semineri - Son Dakika


Advertisement