Elbistan Şeker Fabrikası'nda Pancar Alımı Sona Erdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Elbistan Şeker Fabrikası'nda Pancar Alımı Sona Erdi

12.12.2012 17:20

Elbistan Şeker Fabrikası'nda 28.dönem şeker pancarı alımı sona erdi.

Elbistan Şeker Fabrikası'nda 28. dönem şeker pancarı alımı sona erdi.

Fabrika Müdürü Mehmet Reşit Karataş, yaptığı açıklamada, pancar alımına 12 Eylül'de başladıklarını ve bugün itibariyle alımı tamamladıklarını belirtti.

Kampanyanın 93 gün sürdüğünü aktaran Karataş, "Üreticilerden bu kampanya döneminde toplam fireli olarak 390 bin ton pancar teslim aldık ve bunun 342 bin tonunu işleyerek 45 bin ton kristal şeker üretimi gerçekleştirdik" diye konuştu.

Karataş, emeği geçenlere teşekkür etti.

Muhabir: Kenan Arayıcı

Yayıncı: Ahmet Caner Baysal - KAHRAMANMARAŞ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Elbistan Şeker Fabrikası'nda Pancar Alımı Sona Erdi - Son Dakika


Advertisement