Antalya Emniyet Müdürü Ali Yılmaz, Kepez Belediyesi Ramazan şenlikleri alanında denetlemelerde bulundu.
Şenlik alanında Kepez İlçe Emniyet Müdürlüğü'nün hazırladığı stantlardan bilgi alan Yılmaz, daha sonra şenlik alanını gezerek vatandaşlarla sohbet etti.
Ramazan ayının birlik beraberlik ayı olduğunu ve yardımlaşma duygularının en üst seviyeye çıktığını belirten Yılmaz, şenlik alanındaki esnaflarla da sohbet ederek, esnafların Ramazan ayını kutladı.
Yılmaz, Kepez ilçesindeki incelemelerinin ardından diğer bölgelerdeki asayiş ve trafik tedbirlerini de denetledi.
Muhabir: Yusuf Karadağ
Yayıncı: Hızır Hacısalihoğlu - ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Emniyet Müdürü Yılmaz, Denetlemelerde Bulundu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.