Ordu Belediyesi Karadeniz Tiyatrosu (OBKT) bünyesinde oluşturulan 'Engelliler Tiyatrosu' Turgut Özakman'ın yazdığı, Ali Kemal Tandoğan'ın yönettiği 'Ah Şu Gençler' adlı oyunu bu kez engellilere oynadı.
Yerel ORT televizyonu öncülüğünde gerçekleştirilen oyun, engelli ve eğitilebilir öğrencilerin eğitim-öğretim gördüğü Adil Karlıbel İlköğretim Okulu ve İş Okulu'na sahnelendi. Okul yönetici ve öğretmenlerinin de izlediği oyun, engelli öğrencilerden alkış aldı. ORT Genel Müdürü Erdoğan Erişen, böylesine hareketli bir oyunu başarıyla sahneleyen engelliler tiyatrosunu kutlayarak, "Önemli olan bedensel engelli olmak değil, yüreklerin engelli olmamasıdır. Arkadaşlarımız bize bunu gösterdiler. Değerli oyuncularımızın emeklerine ve yüreklerine sağlık "diyerek oyunculara çiçek takdim etti. - ORDU
Son Dakika › Yerel › Engelliler Tiyatrosu'ndan Engellilere 'Ah Şu Gençler' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.