Ereğli Liman Başkanlığı'nın yeni hizmet binasının inşaat çalışmaları sürüyor.
Ereğli Kaymakamı İbrahim Çay, gazetecilere yaptığı açıklamada, Süleymanlar Mahallesi İstasyon Caddesi'nde yapımına 10 Temmuz'da başlanan hizmet binasının 220 günde tamamlanacağını söyledi.
Binanın 728 bin lira sözleşme bedeli olduğunu ifade eden Çay, "Liman Başkanlığı'nın yeni hizmet binasının Ereğli'ye kazandırılacak olmasından mutluyuz. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum" dedi.
Muhabir: Mustafa Kemal Bektaş
Yayıncı: Erdinç Aksoy - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Ereğli Liman Başkanlığı Hizmet Binası İnşaatı Sürüyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.