Erenler Belediyesi 50. Yılını Kutluyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erenler Belediyesi 50. Yılını Kutluyor

Erenler Belediyesi 50. Yılını Kutluyor
07.02.2014 17:10

Belediye Başkanı Öztürk: "50. yılımızda Erenler’i marka şehir yapacağız. İnşallah en kısa sürede tamamlanacak projelerle karşınızda olacağız"

Erenler Belediye Başkanı Cavit Öztürk, 50. yılda Erenler'i marka şehir yapacaklarını söyledi.

Değirmendere Mahallesi'nde vatandaşlarla bir araya gelen Öztürk,  50. yılı kutlamanın mutluluğunu yaşadıklarını belirtti.

"50. yılımızda Erenler'i marka şehir yapacağız" diyen Öztürk, "Yoğun çalışma içerisindeyiz. İnşallah en kısa sürede tamamlanacak projelerle karşınızda olacağız. Hizmet bizim işimiz" şeklinde konuştu.

Öztürk, Değirmendere Mahallesi'nin 30 Mart itibarıyla belediye hizmet sınırlarında yer alacağını vurgulayarak, bugüne kadar tutamayacakları sözler vermediklerini, her zaman sözlerinin arkasında durduklarını anlattı.

Araya nifak tohumu sokmaya çalışanlara dikkat edilmesi gerektiğini ifade eden Öztürk, "Yalan ve iftiralarla başarılı olmaları mümkün değil. Fırsatçı kişiler, provakasyonla ülkeyi altüst etmek için ellerinden geleni yapıyor ancak başarısız oldular. Bu ülkenin milli iradesi sizler, her şeyin farkındasınız" diye konuştu. - Sakarya

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Erenler Belediyesi 50. Yılını Kutluyor - Son Dakika


Advertisement