Eşiyle Tartışan Kadın, Bıçakla Kendini Yaraladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eşiyle Tartışan Kadın, Bıçakla Kendini Yaraladı

06.12.2013 13:55

Trabzon'da eşiyle tartışan kadın, bıçakla kendini yaraladı.

Trabzon'da eşiyle tartışan kadın, bıçakla kendini yaraladı.

Hızırbey Mahallesinde, P.D. (31), eşi M.D.(36) ile evde tartıştı. Tartışmanın büyümesi üzerine kendisini kaybeden P.D, mutfaktan aldığı bıçak ile kendini yaraladı. Eşi M.D. duruma müdahale etti. Bu sırada baygınlık geçiren P.D. hastaneye kaldırıldı.

P.D. tedavi edildi. P.D'nin doktor raporunda bacağı ve sırtında kesi bulunduğu ve 36 promil alkollü olduğu belirtildi.

Polis ekiplerince gözaltına alınan M.D. çıkarıldığı Cumhuriyet savcılığınca ifadesinin ardından serbest bırakıldı. Olayda kullanıldığı belirtilen bıçağa el konuldu. - Trabzon

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eşiyle Tartışan Kadın, Bıçakla Kendini Yaraladı - Son Dakika


Advertisement