Eskişehir'de Kaçak Elektrik Kullanım İddiası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de Kaçak Elektrik Kullanım İddiası

21.02.2012 11:00

Eskişehir'de, kaçak elektrik kullandıkları iddia edilen 4 kişi hakkında yasal işlem yapıldı.

Eskişehir'de, kaçak elektrik kullandıkları iddia edilen 4 kişi hakkında yasal işlem yapıldı.

Alınan bilgiye göre, Şirintepe Mahallesinde denetim yapan Eskişehir Osmangazi Elektrik Dağıtım A.Ş ekipleri, N.A, (40) D.Y, (31) İ.K, (28) ve M.O'nun

(20) kaçak elektrik kullandığını tespit etti.

Şüpheliler hakkında "enerji hırsızlığı" suçlamasıyla yasal işlem başlatıldığı bildirildi.

- ESKİŞEHİR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eskişehir'de Kaçak Elektrik Kullanım İddiası - Son Dakika


Advertisement