Fatsa'dan 2 Otobüs İstanbul'a Gitti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fatsa'dan 2 Otobüs İstanbul'a Gitti

Fatsa\'dan 2 Otobüs İstanbul\'a Gitti
28.05.2013 16:03  Güncelleme: 16:22

İstanbul'un Fethi'nin 560. yıl dönümü etkinliklerine katılmak üzere Fatsa'dan 2 otobüs İstanbul'a gitti.

İstanbul'un Fethi'nin 560. yıl dönümü etkinliklerine katılmak üzere Fatsa'dan 2 otobüs İstanbul'a gitti.

Anadolu Gençlik Derneği ve Saadet Partisi'nin organize ettiği organizasyonda konuşan Saadet Partisi Fatsa İlçe Başkanı İsmail Koçan, Fetih etkinliklerine bu sene daha fazla bir katılım sağladıklarını belirtti.

Kutlamalar için giden grup, Fetih etkinliklerinden sonra tarihi ve turistik yerleri de gezecek. - ORDU

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Fatsa'dan 2 Otobüs İstanbul'a Gitti - Son Dakika


Advertisement