Ordu'nun Fatsa ilçesindeki otogarın yenilenme çalışmalarına başlandı.
Fatsa Şehirlerarası Otogarı Büyükşehir Belediyesi'ne devredildikten sonra tamiratına başlandı. Otogarın ilk etapta çatısı ve kırılan camları değiştirildi. Sırasıyla kırılan kapıların onarılacağını ve en kısa zamanda da boyanacağını söyleyen yetkililer, "Otogarı en kısa zamanda pırıl pırıl hale getireceğiz" dediler. - ORDU
Son Dakika › Yerel › Fatsa Otogarı Yenileniyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.