Gaziantep'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziantep'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi

31.03.2013 17:24

Gaziantep'te, karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın öldü, eşi hastaneye kaldırıldı.

Gaziantep'te, karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın öldü, eşi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, İstiklal Mahallesi 61 Nolu sokakta yaşayan Halil (74) ile Hadice Sakat (75) çiftinden haber alamayan yakınları ve komşuları, kapıyı kırarak eve girdi.

Çifti baygın bulan yakınları, sağlık ekiplerine haber verdi. 112 Acil Servis ekipleri, karbonmonoksit gazından zehirlendiğini tespit ettikleri çiftten Hadice Sakat'ın hayatını kaybettiğini belirledi. Halil Sakat, 25 Aralık Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Hadice Sakat'ın cenazesi, incelemenin ardından Gaziantep Otopsi Merkezi'ne kaldırıldı. - GAZİANTEP

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Gaziantep'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement