Gemerekliler Ankara'da Yemekte Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gemerekliler Ankara'da Yemekte Bir Araya Geldi

Gemerekliler Ankara\'da Yemekte Bir Araya Geldi
04.02.2013 13:48

Ankara Gemerek Kültür ve Dayanışma Derneği'nin organize ettiği yemek programında Gemerekli bürokratlar ve çok sayıda Gemerekli bir araya geldi.

Ankara Gemerek Kültür ve Dayanışma Derneği'nin organize ettiği yemek programında Gemerekli bürokratlar ve çok sayıda Gemerekli bir araya geldi.

Ankara Ziraat Bankası Sosyal Tesislerinde düzenlenen programa, Gemerek Kaymakamı Yusuf Özbey, Yeniçubuk Belediye Başkanı Mustafa Demir, Eğerci Belediye Başkanı Ali Güçlü, Çepni Belediye Başkanı Hurşit İmren katıldı.

Programda konuşma yapan Ankara Gemerekliler Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Ziya Öztürk; "Bu yemek vesilesiyle bir araya gelmekten çok mutluyuz bu organizasyonların devam etmesini diliyorum" dedi..

Yaklaşık 100 kişinin katıldığı programda, Gemerek ilçesine neler yapılabileceği hakkında

fikir alışverişinde bulunuldu. - SİVAS

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Gemerekliler Ankara'da Yemekte Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement