Gıda,tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğünden 2013 Yılı Değerlendirmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gıda,tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğünden 2013 Yılı Değerlendirmesi

25.01.2014 14:29

Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü tarafından, 2013 yılı değerlendirme toplantısı yapıldı.

Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü tarafından, 2013 yılı değerlendirme toplantısı yapıldı.

Müdürlükte düzenlenen toplantıda geçen yılki çalışmalar değerlendirildi ve bu yıl yapılması planlanan projeler ele alındı.

İl Müdürü Harun Kabaoğlu, 2014 yılında İŞ-KUR İl Müdürlüğü ve Halk Eğitim Müdürlüğü ile işbirliği içinde "çiftçi kursları" düzenleneceğini, bu konuda ilçe müdürlüklerinin hazırlık yapması gerektiğini söyledi. - Düzce

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Gıda,tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğünden 2013 Yılı Değerlendirmesi - Son Dakika


Advertisement