Gölbaşı'nda Doğal Gaz Çalışmaları - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gölbaşı'nda Doğal Gaz Çalışmaları

17.09.2012 17:00

Gölbaşı Kaymakamı Ali Edip Budan, bazı okulların ve devlet dairelerinin doğal gaz dönüşümünü tamamladıklarını belirtti.

Gölbaşı Kaymakamı Ali Edip Budan, bazı okulların ve devlet dairelerinin doğal gaz dönüşümünü tamamladıklarını belirtti.

Kaymakam Budan, yaptığı açıklamada, doğal gazın daha ekonomik ve çevreci olması nedeniyle dönüşümlerini zaman geçirmeden yaptıklarını ifade etti.

Mimar Sinan, Şehit Ahmet Demir, 60. Yıl, Gazi, Cumhuriyet, Kurugeçit, 75. Yıl YİBO ilköğretim okulları, Gölbaşı ve 1 Nisan ana okulları ile İlçe Tarım Müdürlüğü hizmet binası, lojmanları, kız ve erkek öğrenci yurtlarının doğal gaz dönüşümlerini tamamlayarak bu kış kullanılabilir hale getirdiklerini aktaran Budan, Belören beldesindeki ilköğretim okuluna da kalorifer tesisatı kurduklarını kaydetti.

Muhabir: Emin Tezerdi

Yayıncı: Sevil Çelik - ADIYAMAN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Gölbaşı'nda Doğal Gaz Çalışmaları - Son Dakika


Advertisement