Bilecik'in Gölpazarı ilçesinde, yoğun kar yağışı sonrası sokaklara çıkan çocuklar doyasıya eğlendi.
Gölpazarı ilçesinde dün öğleden sonra yağmaya başlayan kar, gece etkisini devam ettirerek tüm ilçeyi beyaza bürüdü. Bu duruma en çok sevinen ise çocuklar oldu. Okul bahçeleri kar topu oynayan çocuklar ile dolup taşarken, ilçede kar yağışı aralıklarla sürüyor. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Gölpazarı'nda Çocukların Kar Sevinci - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.