Hacılar ilçesinde Turizm Haftası dolayısıyla etkinlik düzenlendi.
Ali İhsan Kalmaz Çok Programlı Lisesi tarafından Sakar Çiftliği bölgesinde düzenlenen etkinliğe, Kaymakam Yasemin Özata Çetinkaya, Belediye Başkanı Ahmet Herdem, Emniyet Müdür Yardımcısı Murat Altınsoy, Milli Eğitim Müdürü Fahri Herdem, daire müdürleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
Öğrencilerin güvercin taklası oyunu, ip çekme ve çuval yarışları yaptığı etkinlikte, katılımcılara pilav ikram edildi.
- KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Hacılar'da Turizm Haftası Kutlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.