Kayseri Halk Otobüsçüleri Odası Muharrem Ayı dolayısıyla aşure dağıttı.
Kayseri Halk Otobüsçüleri Esnaf Odası Ali Arslan, Muharrem Ayı dolayısıyla aşure dağıtıldığını söyledi. Oda olarak her sene aşure dağıtılacağını söyleyen Arslan, "Halka hizmet, Hakka hizmettir. Muharrey Ayı dolayısıyla aşure dağıtıyoruz. Vatandaşlarımızın Muharrem Ayı'nı tebrik ediyorum. Dağıtılan aşurenin şifa olmasını temenni ediyorum. Bu oda olarak bizim yaptığımız çalışmaydı. Oda olarak her sene oda üyelerimize ve vatandaşlarımıza aşure dağıtmayı düşünüyoruz" dedi.
Arslan ayrıca, amaçlarının vatandaşlarla ve oda üyeleri ile birlikten olmak olduğunu sözlerine ekledi. - KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Halk Otobüsçüleri Odası Aşure Dağıttı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.