Düzce İl Halk Sağlığı Müdürü Dr. Mahir Arslan'dan MÜSİAD Düzce Şubesini ziyaret ederek yeniden başkan seçilen İsmail Çakmak'a hayırlı olsun dileklerinde bulundu.
MÜSİAD Düzce Şubesi genel kurulu sonrasında tekrar başkan seçilerek görevine devam eden İsmail Çakmak'a İl Halk Sağlık Müdürü Mahir Arslan ziyarette bulundu. Başkan İsmail Çakmak'a yeni döneminde başarılar dileyen Dr. Arslan, yeni oluşturulan yönetim kurulunu da tebrik ederek, görevlerinde başarılar diledi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Çakmak, Arlsan'a teşekkür etti. - DÜZCE
Son Dakika › Yerel › Halk Sağlığı Müdürü Arslan'dan Çakmak'a Hayırlı Olsun Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.