Hatay Büyükşehir Dörtyol'da İftar Sofrası Kurdu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hatay Büyükşehir Dörtyol'da İftar Sofrası Kurdu

Hatay Büyükşehir Dörtyol\'da İftar Sofrası Kurdu
13.06.2017 10:27

Hatay Büyükşehir Belediyesi ramazan ayı dolayısıyla Dörtyol ilçesinde vatandaşlara iftar verdi.

Hatay Büyükşehir Belediyesi ramazan ayı dolayısıyla Dörtyol ilçesinde vatandaşlara iftar verdi.

HATSU Dörtyol hizmet binası önünde kurulan 'kardeşlik sofrasına' katılan ilçe sakinleri birlikte iftar yaptı.

İftar programına katılan Büyükşehir Belediye Başkanı Lütfü Savaş, ramazan ayı içerisinde her gün bir ilçede geleneksel iftar sofrası kurduklarını belirterek, "Hemşehrilerimizle meydanda bir arada iftarımızı yapıyoruz, ramazan ayının coşkusunu ve sevincini birlikte paylaşıyoruz" dedi.

Okunan Kur'an-ı Kerim ve yemek duası sonrasında Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu tarafından hazırlanan oyunlar ve tiyatro gösterileri sunuldu.

İftara, Dörtyol Kaymakamı Recep Soytürk, CHP Hatay Milletvekili Mevlüt Dudu da katıldı. - HATAY

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Hatay Büyükşehir Dörtyol'da İftar Sofrası Kurdu - Son Dakika


Advertisement