Havsa'ya Diyaliz Ünitesi Kurulacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Havsa'ya Diyaliz Ünitesi Kurulacak

18.12.2015 16:40

AK Parti Havsa İlçe Başkanı Adnan Aladağ, "Sayın bakanımızın talimatları ile ilçe hastanemize diyaliz ünitesi kurulacak" dedi.

AK Parti Havsa İlçe Başkanı Adnan Aladağ, "Sayın bakanımızın talimatları ile ilçe hastanemize diyaliz ünitesi kurulacak" dedi.

Aladağ, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun ilçe için hayırlı bir müjde verdiğini söyledi.

Müezzinoğlu'nun Havsa ziyareti sırasında bir araya geldiğini belirten Aladağ, "Sayın bakanımızın talimatları ile ilçe hastanemize diyaliz ünitesi kurulacak. Bu müjdeli haberini alarak sevindik. İlçemize ve diyaliz hastalarına hayırlı olmasını diliyorum" diye konuştu.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Havsa'ya Diyaliz Ünitesi Kurulacak - Son Dakika


Advertisement