Her Hafta Bir Mahalle Çanakkale Yolunda - Son Dakika
Son Dakika Logo

Her Hafta Bir Mahalle Çanakkale Yolunda

Her Hafta Bir Mahalle Çanakkale Yolunda
27.05.2013 15:57

İlkadım Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından organize edilen gezi kapsamında Çanakkale'ye giden Hastanebaşı ve Yeşiltepe Mahalleleri sakinlerinden oluşan kafile Samsun'a döndü."İlkadım Şehitlerine Gidiyor" programı kapsamında...

İlkadım Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından organize edilen gezi kapsamında Çanakkale'ye giden Hastanebaşı ve Yeşiltepe Mahalleleri sakinlerinden oluşan kafile Samsun'a döndü.

"İlkadım Şehitlerine Gidiyor" programı kapsamında Çanakkale Savaşı'nın yaşandığı mekanları ve anıtları gezen 70 kişilik grup Çanakkale'yi gezdi. 2 günlük seyahat sonrası Çanakkale'den Samsun'a dönen mahalle sakinlerini Başkan Necattin Demirtaş karşıladı. Tarihi yarım adada Kilitbahir Kalesi, Mecidiye Şehitliği, Arıburnu, Anzak koyu, 57. Alay Şehitliği, Mehmetçiğe Saygı Anıtı ve Şehitler Anıtı'nı gezen mahalle sakinleri, duygularını Başkan Demirtaş'la paylaştı.

Çanakkale gezisi dolayısıyla teşekkürlerini sunan mahalle sakinleri, "Geçmişimizi ve büyüklerimizi anlamamızı sağlayacak en önemli yerlerden biri olan Çanakkale'de o manevi atmosferi yerinde yaşamamıza imkan sağlayan Başkanımız Necattin Demirtaş'a ve bizleri yalnız bırakmayan tüm ekibine teşekkür ediyoruz" diye konuştu.

Başkan Necattin Demirtaş da, "Ecdadımız şehit olacaklarını bilerek korkusuzca savaştığı Çanakkale'de bizim için neler yaptığını herkesin bilmesini istiyoruz. Vatandaşlarımızın bu destanın yazıldığı toprakları görmeleri için Çanakkale gezisi programını bir yıla yaydık. Bu mekanları gezme fırsatı yakalayamamış, yaşlılarımızı, gençlerimizi, evlatlarımızı oraya gönderiyoruz. Bu programımız periyodik olarak devam edecek" dedi. - SAMSUN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Her Hafta Bir Mahalle Çanakkale Yolunda - Son Dakika


Advertisement