Hizan Belediye Başkanlığına seçilen İhsan Uğur, mazbatasını aldı.
BDP İlçe Başkanı Mehmet Sıddık Kaplan ve meclis üyeleriyle mazbatasını almak üzere İlçe Seçim Kuruluna giden Uğur, kurul başkanı Mustafa Çabas'tan mazbatasını aldı.
Hizan Belediyesinde düzenlenecek törenle görevi devralacağını belirten Uğur, yarından itibaren kolları sıvayıp, halka anlatılan projeleri gerçekleştirmek için çalışmalar başlayacaklarını söyledi. - Bitlis
Son Dakika › Yerel › Hizan Belediye Başkanı Uğur, Mazbatasını Aldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.