İnşaattan Düşerek Hayatını Kaybetti - Son Dakika
Son Dakika Logo

İnşaattan Düşerek Hayatını Kaybetti

28.06.2012 15:56

Yıldırım Beyazıt Mahallesi'nde kalıp ustası olarak çalışan işçi inşaattan düştü.

Yıldırım Beyazıt Mahallesi'nde kalıp ustası olarak çalışan işçi inşaattan düştü. İşçi, ERÜ Tıp Fakültesi Hastanesi'nde hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre olay, Yıldırım Beyazıt Mahallesi Devseren Sokak'ta meydana geldi. Söz konusu sokaktaki bir inşaatta kalıp ustası olarak çalışan S.D., inşaatta çalıştığı esnada 3. kattan düştü. Yaralanan S.D. ambulansla Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı. S.D., burada yaşamını

yitirdi.

Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

(SK)

28.06.2012 15: 35: 19

TSI

NNNN - KAYSERİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel İnşaattan Düşerek Hayatını Kaybetti - Son Dakika


Advertisement