İskenderun Kaymakamı Ali İhsan Su, İskenderun İlçe Emniyet Müdürlüğünde görev yapan emniyet amirlerine başarı belgesi verdi.
Kaymakamlıktan yapılan yazılı açıklamada, Kaymakam Su'nun toplantıda, İlçe Emniyet Müdürlüğünün çeşitli birimlerinde görev yapan emniyet amirlerinin kentte kamu düzeninin, asayiş ve huzurun sağlanmasında özveriyle çalıştığını belirtiği kaydedildi.
Toplantıda, Su'nun emniyet amirlerine başarı belgesi verdiği bildirildi.
- HATAY
Son Dakika › Yerel › İskenderun'da Emniyet Amirlerine Başarı Belgesi Verildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.