İstanbul'un fethinin yıldönümü dolayısıyla Bitlis'in Ahlat ilçesinde mevlidi şerif okutuldu.
Ahlat Ulu Camii'nde düzenlenen mevlidi şerif programına Belediye Başkanı Mümtaz Çoban ile çok sayıda vatandaş katıldı. Okutulan mevlidi şerifin ardından düzenlenen organizasyon ile ilgili kısa bir konuşma yapan Ülkü Ocakları Ahlat Şube Başkanı Fatih Köse, amaçlarının bu kutlu günü yad ederek şehitleri anmak olduğunu söyledi. Köse akşam saatlerinde ise şube binasında İstanbul'un fethinin önemi ile ilgili bir seminer gerçekleştireceklerini söyledi. Köse, seminere bütün Ahlatlıları davetli olduğunu sözlerine ekledi.
Son Dakika › Yerel › İstanbul'un Fetih Yıldönümü Nedeniyle Ahlat'ta Mevlit Okutuldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.