İzmit Belediyesi tarafından okullar arasında ödüllü atık yarışması düzenlendi. Belediyenin Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü'nden verilen bilgiye göre geçtiğimiz yıllarda da yapılan atık yarışması bu sene de tekrarlanıyor. 30 Mayıs 2014 tarihine kadar devam edecek yarışmaya eğitim kurumları ambalaj atığı, atık pil ve elektronik atık kategorilerinde katılacaklar. Yetkililer, okulların topladıkları atık pil, kağıt ve elektronik atık miktarına göre ödüllendirileceğini söylediler. Belirlenen süre içinde 3 farklı kategoride ilk 3'e giren okullara çeşitli hediyeler verileceğini söyleyen İzmit Belediyesi Yetkilileri," Geçtiğimiz yıllarda düzenlediğimiz yarışmaya eğitim kurumları büyük ilgi göstermişti. Bu senedeki yarışmanın da aynı ilgiyi göreceğine inanıyoruz. Amacımız hem öğrencilere çevre bilincini aşılamak hem de eğitim kurumlarını ödüllendirmektir" dediler. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › İzmit Belediyesi'nden Atık Yarışması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.