Şanlıurfa'da Jandarma Teşkilatı'nın kuruluş yıl dönümü dolayısıyla bir tören düzenlendi.
Valilik basın bürosundan yapılan açıklamaya göre, İl Jandarma Komutanlığı'nda düzenlenen tören, Jandarma Alay Komutanı Albay Emin Dursun'un günün anlam ve önemini anlatan konuşmasıyla başladı.
Daha sonra katılımcalara jandarma birliklerinin kullanmış olduğu malzemelerin sergilendiği stantlar gezdirildi.
Kuruluş yıl dönümü kapsamında düzenlenen çeşitli yarışmalarda dereceye girenlere ödüllerinin dağıtılmasının ardından Şanlıurfa Belediyesi sıra gecesi ekibi sahne alarak, sevilen eserlerini seslendirdi.
Törene, Garnizon Komutanı Tuğgeneral Veli Tarakcı, Belediye Başkan Vekili Fevzi Yücetepe, Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Yalçın ile davetliler katıldı.
Muhabir: Müslüm Etgü
Yayıncı: Mehmet Güldaş - ŞANLIURFA
Son Dakika › Yerel › Jandarma Teşkilatı'nın Kuruluş Yıl Dönümü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.