Beyşehir Gölünde Jandarma Yasa Dışı Avlanmaya Göz Açtırmıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beyşehir Gölünde Jandarma Yasa Dışı Avlanmaya Göz Açtırmıyor

Beyşehir Gölünde Jandarma Yasa Dışı Avlanmaya Göz Açtırmıyor
03.12.2013 18:16  Güncelleme: 18:18

Beyşehir Gölünde yasa dışı avcılık faaliyetlerine yönelik kontrollerini sıklaştıran Bot Timi, göle açılan balıkçı kayıklarını denetledi.

Beyşehir Gölü'nde Jandarma tarafından yasa dışı avlanmak isteyen kişilere göz açtırılmıyor.

Beyşehir Gölü'nde yasa dışı avcılık faaliyetlerine yönelik kontrollerini sıklaştıran Beyşehir Jandarma Asayiş Bot Timi, göle açılan balıkçı kayıklarını denetime tabi tuttu. Jandarma Asayiş Bot Timi, devriye gezerken gemi avlanma ruhsat tezkeresi olmamasına rağmen göle açılan bir balıkçı kayığıyla karşılaştı. Denetim için kayığı durdurarak üzerindeki kişiden belgelerini görmek isteyen Jandarma ekipleri, gemi avlanma ruhsat tezkeresi bulunmadığı tespit edilen 1 kişi hakkında Su Ürünleri Kanunu'na muhalefet ederek izinsiz avlandığı gerekçesiyle 3 bin 712 liralık idari para cezası kesti.

Jandarma ekiplerinin, Beyşehir Gölü'nde yasa dışı avlanmaya karşı bundan böyle de faaliyetlerini yoğunlaştırarak sürdüreceği öğrenildi. - KONYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Beyşehir Gölünde Jandarma Yasa Dışı Avlanmaya Göz Açtırmıyor - Son Dakika


Advertisement