Kadınlar, Kumdan Eserlerini İstanbul'da Sergiledi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kadınlar, Kumdan Eserlerini İstanbul'da Sergiledi

11.09.2012 12:20

Bozüyük ilçesinde yaşayan ve kumdan eserler yapan kadınlar, çalışmalarını İstanbul'da sergiledi.

Bozüyük ilçesinde yaşayan ve kumdan eserler yapan kadınlar, çalışmalarını İstanbul'da sergiledi.

Kadıköy Belediyesi Fuaye Salonu'ndaki "Kum Sergisi"nin açılış töreninde konuşan Kadıköy Belediye Başkan Yardımcısı Süreyya Ensari, kadınların içinde bulunduğu sanatsal faaliyetlerin önemli olduğunu bildirdi.

Çeşitli sosyal faaliyetlere tüm kadınların katıldığını belirten Ensari,

"Bozüyük'ten gelip Kadıköy'de sergi açarak ilçenin tanıtımına katkıda bulunan kadınları kutlarım" dedi.

Ensari, daha sonra kurdeleyi keserek, 15 kadının 43 eseri bulunan sergiyi açtı.

Manzara ve hayvan figürleriyle bazı futbol takımlarının armaları bulunan sergi, 14 Eylül'e kadar görülebilecek.

Muhabir: Muhsin Arslan

Yayıncı: Sedat Gök - BİLECİK

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kadınlar, Kumdan Eserlerini İstanbul'da Sergiledi - Son Dakika


Advertisement