Bozüyük ilçesinde yaşayan ve kumdan eserler yapan kadınlar, çalışmalarını İstanbul'da sergiledi.
Kadıköy Belediyesi Fuaye Salonu'ndaki "Kum Sergisi"nin açılış töreninde konuşan Kadıköy Belediye Başkan Yardımcısı Süreyya Ensari, kadınların içinde bulunduğu sanatsal faaliyetlerin önemli olduğunu bildirdi.
Çeşitli sosyal faaliyetlere tüm kadınların katıldığını belirten Ensari,
"Bozüyük'ten gelip Kadıköy'de sergi açarak ilçenin tanıtımına katkıda bulunan kadınları kutlarım" dedi.
Ensari, daha sonra kurdeleyi keserek, 15 kadının 43 eseri bulunan sergiyi açtı.
Manzara ve hayvan figürleriyle bazı futbol takımlarının armaları bulunan sergi, 14 Eylül'e kadar görülebilecek.
Muhabir: Muhsin Arslan
Yayıncı: Sedat Gök - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Kadınlar, Kumdan Eserlerini İstanbul'da Sergiledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.