Kahramanmaraş'ta "Bitkisel Atık Yağların Zararları" Semineri - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kahramanmaraş'ta "Bitkisel Atık Yağların Zararları" Semineri

20.11.2012 13:40

Kahramanmaraş Belediyesin'ce "Bitkisel Atık Yağların Zararları" konulu seminer düzenlendi.

Kahramanmaraş Belediyesin'ce "Bitkisel Atık Yağların Zararları" konulu seminer düzenlendi.

Belediye Başkan Yardımcısı Cevdet Kabakçı, Necip Fazıl Kısakürek Kültür Merkezi'nde düzenlenen seminerde, çevre konusuna çok hassas davrandıklarını ve hizmetlerin temelini çevre konusunun oluşturduğunu belirtti. Bitkisel atık yağların çevreye büyük zararlarının olduğunu ve bunların toplanması konusunda yoğun gayret sarf ettiklerini ifade eden Cevdet Kabakçı, "Burada çok güzel bir seminer gerçekleştiriyoruz. Bitkisel atık yağlar çevreye ve insana büyük zarar veriyor. Seminerin çevre duyarlılığını daha da artıracağını ümit ediyorum" diye konuştu.

Seminerde daha sonra özel bir firmanın eğitim sorumlusu olan Hülya Gürcü, konuya ilişkin sunum gerçekleştirdi.

Seminere, 60 okuldan 450 öğrenci ve 60 öğretmen katıldı.

Muhabir: Ersoy Sevinç

Yayıncı: Ahmet Caner Baysal - KAHRAMANMARAŞ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kahramanmaraş'ta 'Bitkisel Atık Yağların Zararları' Semineri - Son Dakika


Advertisement