Karaman'da Ereğli Köprülü Kavşağı Trafiğe Açıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Karaman'da Ereğli Köprülü Kavşağı Trafiğe Açıldı

Karaman\'da Ereğli Köprülü Kavşağı Trafiğe Açıldı
14.12.2012 16:53

Karaman Belediyesi tarafından Ereğli yolu üzerine yapılan Karaman'ın 2.köprülü kavşağı trafiğe açıldı.

Karaman Belediyesi tarafından Ereğli yolu üzerine yapılan Karaman'ın 2. köprülü kavşağı trafiğe açıldı.

Ereğli Köprülü Kavşağı'nın Atatürk Caddesi ile Sanayi Caddesi ve şehir merkezi ile Ereğli yolu arasındaki trafik akışında büyük rahatlama sağlayacağını belirten Belediye Başkanı Kamil Uğurlu, şehir girişlerini daha modern hale getirmek için başlatılan çalışmaların devam ettiğini söyledi. Başkan Uğurlu, Ereğli yolu Köprülü Kavşağı'nın Organize Sanayi Bölgesi duble yol çalışması ile birlikte ele alındığını ifade ederek, "Bir büyük projeyi daha gerçekleştirmenin haklı gururunu yaşıyoruz. Belediyemiz tarafından Karayollarına yaptırılan 2. köprülü kavşak, çevre düzenlemeleri ve 10 kilometrelik Organize Sanayi duble yolu tamamlandıktan sonra resmi olarak ulaşıma açılacak. Şu anda kontrollü bir şekilde trafiğe açılan kavşak sayesinde, yol 4 şerit olarak alt geçitten, 2 şeridi Atatürk Caddesi'ne 2 şeridi de Sanayi Caddesi'ne beklemeden direk geçiş sağlıyor. Ereğli Caddesi ve Organize Sanayi yolundan gelen trafik ise, köprülü kavşağın üstünden istenilen yöne rahat bir şekilde seyir edebilecek. Biz Karaman'ın sahip olduğu değerlerin farkındayız. Hedeflerimize emin adımlarla yürüyoruz. Allah'a hamdolsun, daha büyük coşku ve heyecanla Karaman'a daha çok hizmet yapacağız" şeklinde konuştu. - KARAMAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Karaman'da Ereğli Köprülü Kavşağı Trafiğe Açıldı - Son Dakika


Advertisement