Kaymakam Ahmet Arık'tan Yusuf Demir'e Plaket - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kaymakam Ahmet Arık'tan Yusuf Demir'e Plaket

22.02.2013 16:20  Güncelleme: 16:14

Keban Kaymakamı Ahmet Arık, emekli olan Keban Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdür Vekili Yusuf Demir'e plaket verdi.

Keban Kaymakamı Ahmet Arık, emekli olan Keban Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdür Vekili Yusuf Demir'e plaket verdi.

Arık, makamında kabul ettiği Demir'e emeklilik hayatında başarı diledi. Keban Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürlüğü'ndeki görevinden önce öğretmenlik yaptığını hatırlatan Demir, "32 yıllık öğretmenlik sürem içinde çalıştığım çeşitli yerlerden plaketler aldım ama emekli olduktan sonra ilçem olması dolayısıyla aldığım bu plaket en anlamlı plaket oldu" dedi.

Plaket takdim törenine, İlçe Mal Müdürü Mikail Hançerkıran, Nüfus Müdürü Metin Baş, Tapu Müdürü Tahir Cihan, Yazı İşleri Müdürü Şemsettin Özbey ve Özel İdare Müdürü Sadi Oruç da katıldı.

Muhabir: Pir Hasan Doğan/ Ömer Fansa

Yayıncı: Ahmet Ekici - ELAZIĞ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kaymakam Ahmet Arık'tan Yusuf Demir'e Plaket - Son Dakika


Advertisement