Kelkit'te Başarılı Öğrenciler Yarım Altın ile Ödüllendirildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kelkit'te Başarılı Öğrenciler Yarım Altın ile Ödüllendirildi

12.09.2013 12:10

Kelkit ilçesinde fen liselerini kazanan 31 öğrenciye düzenlenen törenle yarım altın armağan edildi.

Kelkit ilçesinde fen liselerini kazanan 31 öğrenciye düzenlenen törenle yarım altın armağan edildi.

Kelkit Belediyesi Hizmet Binası bahçesindeki ödül törenine, Kelkit Kaymakamı Ozan Gazel,  Belediye Başkanı Muammer Duran, İlçe Milli Eğitim Müdürü Şükrü Köse, belediye meclis üyeleri, okul müdürleri ve öğrenciler ile velileri katıldı.

Duran, buradaki konuşmasında, Kelkit'in son yıllarda eğitimde iyi yerlere geldiğini ve artık Türkiye'de dereceye girdiğini belirterek, bilginin,cehaletin ve karanlığın düşmanı olduğunu söyledi.

Belediye olarak daha önce Anadolu liselerine giren öğrencilere ödül verdiklerini ancak önceki yıllarda fen liselerine giren öğrencileri olmadığını anlatan Duran, bu yıl ise 31 öğrencinin fen liselerini kazandığını anlattı.

Kaymakam Gazel ise eğitime verdiği desteklerden dolayı Kelkit Belediyesine teşekkür ederek, "Kelkit öğrenci sayısı çok fazla olan bir ilçedir. Dolayısıyla akademik manada olması gereken yerde değiliz. Ama sürekli başarıyı kovalayan bir durumdayız. 31 öğrencimiz fen liselerine yerleşmiştir. Bu bizler için gurur vericidir" dedi.

Konuşmaların ardından Gazel, Duran ve Köse, öğrencilere tek tek yarım altın takdı. - Gümüşhane

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kelkit'te Başarılı Öğrenciler Yarım Altın ile Ödüllendirildi - Son Dakika


Advertisement