Kırıkkale Valisi Kolat'tan Orman İşletme Müdürlüğü'ne Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kırıkkale Valisi Kolat'tan Orman İşletme Müdürlüğü'ne Ziyaret

16.10.2012 11:30

Kırıkkale Valisi Ali Kolat, Orman İşletme Müdürü Ramazan Öztürk'ü ziyaret etti.

Kırıkkale Valisi Ali Kolat, Orman İşletme Müdürü Ramazan Öztürk'ü ziyaret etti. Çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Vali Kolat, burada yaptığı konuşmada, kentte ormanlık alanların artırılması için yapılan projelerin hayata geçirilmesi gerektiğini belirterek, fidan dikiminin daha da artırılması gerektiğini söyledi.

İşletme Müdürü Ramazan Öztürk de, kent genelinde yüzde 17 seviyesinde orman olduğunu, özellikle Sulakyurt ilçesinde geniş orman sahalarının olduğunu belirterek, dikilen fidanlarla kentteki orman alanlarının artırılmaya çalışıldığını bildirdi.

Yayıncı: Emrah Yaşar - KIRIKKALE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kırıkkale Valisi Kolat'tan Orman İşletme Müdürlüğü'ne Ziyaret - Son Dakika


Advertisement