Kızlarımız Girişimci Olsun Projesi Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kızlarımız Girişimci Olsun Projesi Yapıldı

01.05.2013 16:20  Güncelleme: 16:45

Kızlarımız Girişimci Olsun Projesi kapsamında düzenlenen kompozisyon yarışmasında dereceye giren öğrencilere bilgisayar hediye edildi.

Büyükşehir Belediyesi'nin, "Kızlarımız Girişimci Olsun Projesi" kapsamında düzenlenen kompozisyon yarışmasında dereceye giren öğrencilere bilgisayar hediye ettiği bildirildi.

Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan yazılı açıklamada, Adana İş Kadınları Derneği (İŞKAD) tarafından yürütülen "Kızlarımız Girişimci Olsun Projesi" kapsamında düzenlenen "Ben de Girişimci Olmak İstiyorum" konulu kompozisyon yarışmasının ödül töreni Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonu'nda yapıldı.

Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Zihni Aldırmaz, dereceye giren 6 kız öğrenciye dizüstü bilgisayar hediye etti.

Etkinliğe, İŞKAD yönetim kurulu üyeleri, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, öğrenciler ile velileri katıldı. - ADANA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kızlarımız Girişimci Olsun Projesi Yapıldı - Son Dakika


Advertisement