Kosgeb Kursiyerleri Sertifikalarını Aldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kosgeb Kursiyerleri Sertifikalarını Aldı

Kosgeb Kursiyerleri Sertifikalarını Aldı
09.09.2016 17:42

KOSGEB Bilecik İl Müdürlüğü ve Bozüyük Belediyesi arasında imzalanan protokol kapsamında düzenlenen uygulamalı girişimcilik kurslarına katılan kursiyerlere sertifikaları dağıtıldı.

KOSGEB Bilecik İl Müdürlüğü ve Bozüyük Belediyesi arasında imzalanan protokol kapsamında düzenlenen uygulamalı girişimcilik kurslarına katılan kursiyerlere sertifikaları dağıtıldı.

Bozüyük Belediyesi Metristepe Kültür Merkezi'nde düzenlenen kurslarda 29 kursiyer toplamda 32 saat süren eğitim sonunda düzenlenen tören ile sertifikalarına aldı. Metristepe Kültür Merkezi'nde düzenlenen törene katılan kursiyerler sertifikalarını Bozüyük Belediye Başkan Yardımcısı Ali Avcıoğlu'nun elinden alırken, kısa bir konuşma gerçekleştiren Başkan Yardımcısı Avcıoğlu; "Gerçekleştirilen kurslara katılım gösteren siz değerli kursiyerlerimiz edindiğiniz deneyim ve uzmanlar tarafından verilen teorik bilgi sonucunda sertifikalarınızı alıyorsunuz. Kendi işyerlerinizi kuracak, ilçemiz için bir istihdam kapısı açacaksınız. Hepinize iş hayatınızda başarılar diliyorum" dedi.

Konuşmanın ardından gerçekleştirilen tören ile sertifikalarını alan kursiyerler, tören sonunda toplu fotoğraf çektirdi. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kosgeb Kursiyerleri Sertifikalarını Aldı - Son Dakika


Advertisement