Koyulhisar Şeyhler Mahallesi Derneği Üyeleri İstanbul'da Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Koyulhisar Şeyhler Mahallesi Derneği Üyeleri İstanbul'da Bir Araya Geldi

19.01.2012 15:00

Koyulhisar Şeyhler Mahallesi Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği üyeleri İstanbul'da bir araya geldi.

Koyulhisar Şeyhler Mahallesi Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği üyeleri İstanbul'da bir araya geldi.

Derneğin başkan yardımcısı Kenan Furtana, 1998 yılında kurulan derneklerinin çok zor şartlar altında üyelerine hizmet etmeye çalıştığını söyledi.

Derneğin kuruluşundan bugüne kadar emeği geçen dernek başkanlarına ve yönetim kurulu üyelerine teşekkür eden Furtana, "Bugün burada toplanmamızın tek amacı akrabalık bağlarımızı kuvvetlendirmektir. Artık birbirimize destek olmanın zamanın gelmiştir. Hep birlikte el ele omuz omuza çalışarak derneğimize destek olmalıyız. Bizler birbirimize destek olursak Şeyhler Mahallesi olarak yapamayacağımız hiçbir şey yoktur" dedi.

Koyulhisar Dernekler Federasyonu Başkanı Adem Topal ise Şeyhler Mahallesi Derneği'nin güzel organizasyonlara imza attığını belirterek,programı düzenleyen dernek yöneticilerine teşekkür etti.

- SİVAS

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Koyulhisar Şeyhler Mahallesi Derneği Üyeleri İstanbul'da Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement